sobota, 31 października 2009

Winne zakupy z Listonic

Przeglądając informacje w netcie znalazłem link do ciekawej stronki, która pozwala na tworzenie list zakupów. Następnie do tych list można mieć dostęp przez telefon komórkowy lub inne urządzenie przenośne. Ta strona to listonic.pl

Od razu pomyślałem, że bardzo przydatne może być to do tworzenia list zakupów wina :) Jeśli wziąć pod uwagę, że niektóre listy zakupów mogą być publiczne to wkrótce mam nadzieję, że opublikuję pierwszą listę zakupów wina od "Winnej Pasji" na listonic.pl
Link do mojego profilu na listonic zamieściłem po prawej stronie zaraz po winnych wiadomościach z Twittera.

Aha ważna informacja: pomysł listonic.pl zrodził się w głowach polskich studentów. Brawa za pomysł i realizację.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dzięki za docenienie. Też myśleliśmy o tym, że zapamiętywanie nazw win jest karkołomnym zadaniem i zapisanie nazwy na liście zakupów ułatwia sprawę.

--
Kamil z Listonic'a