poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Czas na zmian kilka...

Witajcie drodzy czytelnicy mojego bloga!

Przyznaję, że ostatnio zaniedbałem swojego bloga o czym świadczy fakt, że poprzedni wpis pochodzi jeszcze z poprzedniego roku. Nie znaczy to jednak, że w ogóle odstąpiłem od swych winnych zainteresowań. Wręcz przeciwnie cały ten czas zwiększałem swoją wiedzę teoretyczną jak i praktyczną ;)
Doszedłem też do wniosku, że formuła bloga wymaga nieco uporządkowania. Przede wszystkim chcę podchodzić do pisania bloga bardziej systematycznie, ale ponieważ niestety nie mogę w całości poświęcić swojego czasu swojej pasji postanowiłem publikować jednego posta co tydzień. Jeśli więc mój zamiar się uda powinno przypaść 4 posty na miesiąc i nie chcę, aby posty były tej samej treści. Z tego powodu posty zostaną podzielone na 4 kategorie:

1. Wino za trzy dychy [W3-10] Tytuł może być nieco mylący, ale chodzi o przedstawianie win wartych zakupu, a które można znaleźć w sklepach w rozsądnej cenie do 30 PLN.

2. Pan Ostki jest ciekaw [Pan Ostki], czyli ciekawOstki ze świata win. Prezentować te ciekawostki będzie stworzony przez zabawę słowami Pan Ostki ;)

3. Felieton - wprawdzie nie jestem specem od tego rodzaju publicystyki, ale obiecuję postępy.

4. Regiony winiarskie - pomysł wprawdzie już nieśmiało zaczęty, który chciałbym rozwinąć.

Mam nadzieję, że pomysły przypadną Wam do gustu. Pierwszy post wg nowego pomysłu planuję na przyszły tydzień.
Tymczasem wesołych ostatnich świątecznych chwil.

Brak komentarzy: